viernes, 11 de diciembre de 2009

Una curiositat ineractiva al carrer.

L'altre dia passejant pel centre comercial les Glories, vaig trobar-me amb que semblava una aplicació de realitat augmentada.

Al final de la primera planta, hi havia com una espècie de parc infantil envoltat de pares vigilant diferents nens d'entre 2 i 7 anys a dins. Com que es veia il·luminat m'hi vaig acostar per curiosejar. Es tractava d'un espai format per una lona al terra amb la imatge d'un jardí en picat; i un projector al sostre que reflectia diferents insectes voladors que es movien de forma aleatòria però molt aconseguida per tota la lona. I és clar, els nens com bojos intentant perseguir-los. Fixant-m'hi bé, però, semblava que realment el insectes no volaven de manera aleatòria, sinó que canviaven de direcció cada vegada que un nen els hi passava per sobre

Realment no sabria assegurar si es tractava d'una aplicació de realitat augmentada o una projecció molt bona, el que sí que puc dir és que em semblaria una molt bona forma de trobar noves alternatives per a implementar interactivitat amb realitat augmentada. Què millor que fer-la servir per distreure als nens petits en un centre comercial mentre els pares han d'estar ocupats amb les compres.


Bon Nadal a Tothom!

No hay comentarios:

Publicar un comentario